مسابقه سه دقیقه در قیامت برگزار می‌شود 

مسابقه سه دقیقه در قیامت برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه برگزار شده و کتاب سه دقیقه در قیامت در اختیار بچه های مسجدی عضو کانون قرار داده می شود تا پس از مطالعه بتوانند به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، در نظر داریم مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون شهید باکری را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا کتاب سه دقیقه در قیامت در اختیار بچه های مسجدی عضو کانون قرار داده می شود تا پس از مطالعه بتوانند به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.


وی بیان کرد: سوالات مسابقه چهار گزینه ای و تشریحی است و در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و اعضای کانون تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی فرصت پاسخ گویی به سوالات را دارند.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: پس از بررسی پاسخ ها به ۳ نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح داده اند، جوایزی اهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب تاکید کرد: هدف از اجرای این مسابقه، تشویق و ترغیب اعضای کانون به کتاب و کتابخوانی است.


وی اظهار کرد: همچنین در این هفته طرح شنبه های کتاب نیز به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و از آنجایی که هم زمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) است بنابراین در اجرای این طرح، کتابی از زندگانی آن امام همام معرفی می شود.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته کتاب، اجرای طرح میز کتاب است که به همین منظور تعدادی از کتاب های مفید و ارزشمند در حاشیه برپایی نماز جمعه در معرض دید عموم قرار داده می شود تا از این طریق ضمن آشنایی آنها با این کتاب ها، نسبت به کتاب و کتابخوانی نیز ترغیب شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و برنامه ها گامی هر چند کوچک در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، برداریم.

پایان پیام/ 586